11/19/08

جمعه، مراسم سالگرد قتل داریوش و پروانه فروهر

جمعه، مراسم سالگرد قتل داریوش و پروانه فروهر
مراسم دهمین سالگرد قتل داریوش و پروانه فروهر روز جمعه اول آذر ماه ۱۳۸۷ برگزار می‌شود. این مراسم در منزل فروهرها در خیابان هدایت و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود.
مراسم دهمین سالگرد قتل داریوش و پروانه فروهر روز جمعه اول آذر ماه ۱۳۸۷ برگزار می‌شود.
پرستو فروهر فرزند داریوش و پروانه فروهر با اشاره به دهمین سالگرد به قتل رساندن پدر و مادرش گفت كه این مراسم روز جمعه در منزل آنان و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود.
بر این اساس پرستو فروهر از جانب خود و برادرش آرش فروهر از مردم ایران برای شركت در مراسم بزرگداشت داریوش فروهر، رهبر فقید حزب ملت ایران و همسرش پروانه فروهر دعوت كرد.
داریوش و پروانه فروهر آذر ماه ۱۳۷۷ در جریان قتل‌های زنجیره‌ای در منزل مسكونی خود كشته شدند. در آن سال محمد مختاری و محمد جعفر پوینده نویسندگان عضو كانون نویسندگان ایران نیز به قتل رسیدند. پس از آنكه این قتل‌ها افشا و گفته شد كه بخشی از نیروهای خودسر در وزارت اطلاعات این اعمال را انجام داده‌اند پرونده مرگ مجید شریف و پیروز دوانی نیز در كنار پرونده قتل‌های زنجیره‌ای آذر ماه ۱۳۷۷ قرار گرفت.
برگزاری مراسم بزرگداشت این مقتولان در سه سال گذشته با ممانعت همراه بوده است اما فرزندان داریوش و پروانه فروهر امیدوارند كه امسال بتوانند برای پدر و مادرشان در منزل شخصی آنها مراسمی را برگزار كنند.
به این ترتیب براساس آگهی پرستو و آرش فروهر كه در روزنامه اطلاعات روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۸۷ درج شده است این مراسم در منزل داریوش و پروانه فروهر واقع در خیابان سعدی جنوبی، خیابان هدایت، كوچه شهید مرادزاده، پلاك ۲۲ برگزار می شود.