10/15/08

پیام همبستگی سندیکای کارگران شرکت واحد به مناسبت هفته اقدام جهانی

پیام همبستگی سندیکای کارگران شرکت واحد به مناسبت هفته اقدام جهانی

پیام همبستگی

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اعلام هفته همبستگی جهانی با کارگران ایران که از تاریخ ٢٢ تا ٢٨ مهر ماه و توسط فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل ( آی تی اف ) اعلام شده است، تشکر و قدردانی می کند .
حمایت های بی دریغ و دوستانه شما امید و توانایی ما را در راه مبارزه برای دست یابی به اهداف صنفی مان، احقاق حقوق پایه ای کارگران و حفظ و گسترش تشکل مستقل کارگری مان استوارتر می دارد .
ما در سندیکای کارگران شرکت واحد در هفته همبستگی جهانی برای بهبود وضعیت کارگران حمل ونقل در سطح جهان و به ویژه ایران خود را در کنار شما می بینیم واز خواسته های به حق همه همکاران خود در بخش های مختلف حمال ونقل حمایت می کنیم. ما از تمام کارگران شرکت واحد و همه کارگران ایران انتظار داریم در سطح گسترده به این کمپین همبستگی بپیوندند.
این اقدام بین المللی شما برای ما فرصتی دوباره است تا به همراه همه کارگران در ایران بر خواسته های به حق خود تاکید کنیم:
1- سندیکای کارگران شرکت واحد خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط آقای منصور اسالو رئیس هیئت مدیره سندیکا از زندان است.
2- سندیکای کارگران شرکت واحد ایجاد تشکل های مستقل کارگری را حق مسلم کارگران می داند و بر آن تاکید دارد.
3- سندیکای کارگران شرکت واحد خواهان ابطال تمامی پرونده هایی است که برای فعالان سندیکایی و دیگر کارگرانی که به جرم مبارزه برای برپایی تشکل واحقاق حقوق صنفی شان تشکیل شده است.
4- سندیکای کارگران شرکت واحد برای بازگشت به کار کارگران اخراج شده سندیکایی که تنها به خاطر دفاع از حقوق صنفی خود و همکارانشان از کار اخراج شده اند، پا فشاری می کند.
با امید به گسترش عدالت در همه جهان
سندیکای کارگران شرکت واحد
اتوبوسرانی تهران و حومه
١٣٨٧/٧/٢٣